המשטרה החלה בבדיקת הטענות לתקיפה נגד יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן מימינה, קצין הכנסת הגיש היום (ג') תלונה למשטרה על תקיפת סילמן במודיעין והעביר את החומרים שהגיעו אליו מלשכתה של יו"ר הקואליציה.
כזכור במוצאי השבת האחרונה סיפרה יושבת ראש הקואליציה עידית סילמן, בריאיון לחדשות 12 כי לפני שבועיים אירע לה מקרה חד פעמי: "בן אדם הטיח אותי לרכב. לפני שבועיים תפס אותי בן אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין והטיח אותי פיזית לרכב. הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות. באותו רגע הבנתי שאני שמה את הכול בצד ושאנחנו מעבירים תקציב".
הסיפור של סילמן תפס את הכותרות בימים האחרונים זאת לאור העובדה שסילמן לא דיווחה על האירוע וכי אין תיעוד שלו זאת על אף שעל פי חברת הכנסת הדבר קרה בתחנת דלק, מקום שמצולם תדיר.
"מאז שהחלטנו להקים את הממשלה הנוכחית אני מותקפת, גם כיו"ר הקואליציה, ובאמת חשבו שיוכלו לשבור אותנו בצורה כזאת או אחרת". צפו ב-@iditsilman מתייחסת לתגובות בציבור בעקבות המקרה שחשפה ל-@RMatsliah ב-@pgosh_MTP: "זה לא מקרה אחד, קרו הרבה מקרים, על רובם גם דיווחנו ואנחנו עדיין מדווחים" pic.twitter.com/PiXS1VSe0j
— ערוץ כנסת (@KnessetT) November 8, 2021
אתמול, בפתח ישיבת ועדת הבריאות התייחסה סילמן לסיפור והבהירה: "זה לא סוד שחמישה חודשים, מאז הקמת הממשלה, אני, כיו"ר הקואליציה וחבריי מימינה מותקפים. חשבו שיוכלו לשבור אותנו בצורה כזו או אחרת, קרו מקרים רבים, על חלקם דיווחנו, על אחרים לא. הדברים נבדקים ויבדקו וזה בסדר, אני לא מודאגת. השיח צריך להשתנות".

נתניהו: "סילמן צריכה להתנצל בפני מצביעי הימין"
גם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס אתמול בישיבת סיעת הליכוד סערת סילמן ואמר כי יתכן מאוד שהסיפור לא היה ולא נברא והגיע במטרה להכפיש ציבור שלם:
"תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע שאותו היא תיארה, או שתתנצל מייד בפני 2 מיליון אזרחי ישראל מהמחנה הלאומי שאותם הכפישה. אני מבטיח לה ולעם ישראל דבר אחד – אנחנו נמשיך לחפש כל דרך להפיל את הממשלה הרעה הזאת בהקדם ולהחזיר ממשלת ימין אמיתית שעוסקת בויכוח נוקב, אמיתי, מכבד – ושמעל הכל מכבד את ערכי הנצח של עם ישראל. זה אנחנו וזה לא הם", אמר נתניהו.
