רוכב אופניים בשנות ה-30 לחייו נהרג הלילה (א') מפגיעת ג'יפ בעלייה למחלף האר"י בנתניה, מכביש 2 לצפון. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים וקבע את מותו.
חובש מד"א נועם לוי סיפר: "על הכביש עמדו אופניים מעוכות וג'יפ עם פגיעות בחלקו הקדמי. בשולי הכביש שכב גבר בשנות ה-30 לחייו מחוסר הכרה. הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
באירוע נוסף, גבר כבן 30 נפצע בינוני בארוע אלימות ברחוב פרופ' מנחם פלאוט, סמוך לפארק המדע ברחובות. צוותי מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים קפלן כשהוא סובל מפציעות חודרות.
אתמול נהרג רוכב אופנוע, תושב חולון בשנות ה-40 לחייו, מפגיעת אוטובוס בדרך בן צבי שבדרום תל אביב. צוות מד"א שהוזעק לזירה פינה אותו לבית החולים וולפסון בחולון במצב קשה. לאחר כמה שעות הודיעה המשטרה כי הרוכב מת מפצעיו.
בלילה שעבר נהרג רוכב אופניים מפגיעת רכב בכביש 34 באזור מושב יושביה, הסמוך לנתיבות. המשטרה עיכבה את נהג הרכב הפוגע, ומחקירה ראשונית עלה כי רוכב האופניים רכב בנתיב הנסיעה הימני של הכביש, שבו לא מותקנת תאורה, ללא מחזירי אור או אמצעי תאורה אחרים על האופניים.
