accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

אושרה הקמתו מחדש של קבינט הקורונה

ישראל שילר

ישראל שילר

יג תמוז ה'תשפא (23.06.21)

0

like

0

dislike


הממשלה אישרה היום (ד'), את הקמתה והרכבה של ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה (קבינט הקורונה). בקבינט יהיו חברים השרים הבאים: ראש הממשלה – נפתלי בנט, שר החוץ – יאיר לפיד, שר הביטחון – בני גנץ, שר האוצר – אביגדור ליברמן, שר המשפטים – גדעון סער, שרת הפנים – איילת שקד, השר לביטחון הפנים – עמר בר לב, שר הבריאות – ניצן הורוביץ, שרת החינוך – יפעת שאשא ביטון, שר השיכון והבינוי – זאב אלקין, השר לשירותי דת – מתן כהנא, שרת הכלכלה והתעשייה – אורנה ברביבאי. כמו כן, במסגרת שינויי הרכב הוועדה, יצורפו אליה בהמשך שרת החדשנות והמדע, אורית פרקש הכהן, ושר התיירות, יואל רזבוזוב.

maximize-image
images-count1+
צילום: פלאש 90

הבוקר (ד') פורסמו נתוני התחלואה לפיהם אתמול אובחנו 110 אנשים כחולים בקורונה מתוכם 64 ילדים. ראש הממשלה בנט יכנס היום (ד') דיון מיוחד עם שר הבריאות הורביץ ובכירי משרדו לקבלת עדכונים נוספים על מצב התחלואה וקביעת דרכי פעולה בנושא. בפגישה ייקחו חלק גם נציגים ממשרדי האוצר, המשפטים והתחבורה ומומחים נוספים שיסייעו בהערכת תמונת המצב.

maximize-image
images-count1+
צילום: פלאש 90

בכירי מערכת הבריאות התייחסו הבוקר למגמת העלייה בתחלואה בימים האחרונים, ופרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, אמר שחובת עטיית המסכות בחללים סגורים, שהוסרה רק לפני 8 ימים, צפויה לשוב בקרוב. בריאיון ל-103FM אמר הבוקר פרופ' אש: "בקרוב נחזיר את חובת עטיית המסכות בחללים סגורים". בהמשך אמר כי חובת עטיית המסכות בחללים סגורים עשויה לשוב כבר בהמשך השבוע.

עקבו אחרינו גם ב-Google News