accessibility-icon
share-icon

שני עובדי כנסת נמצאו חיוביים לקורונה

מערכת C14

מערכת C14

יד שבט ה'תשפא (27.01.21)

0

like

0

dislike

היום (ד') עודכן קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בבדיקה שעשו שני עובדי כנסת ממחלקות משק ומיזוג אויר - נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה.


עקבו אחרינו גם ב-Google News