accessibility-icon
share-icon
בית החולים הדסה עין כרם. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
בית החולים הדסה עין כרם. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

סגן מנהל 'הדסה עין כרם': לא יכולים לקלוט עוד חולי קורונה

מערכת C14

מערכת C14

יב שבט ה'תשפא (25.01.21)

0

like

0

dislike

במכתב ששיגר למנכ"ל משרד הבריאות, מבקש סגן המנכ"ל בהדסה להורות למד"א לא להפנות להדסה מטופלים חיוביים לנגיף


בתי החולים השונים עומדים כעת בשיא העומס של הגל השלישי, והיום מבקש מנהל בית החולים הדסה עין כרם: אל תפנו אלינו עוד חולים חיוביים לנגיף קורונה.

במכתב, ששיגר ד"ר ינון בודה סגן מנהל בית החולים למנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי, מספר בודה: "נכון לכתיבת שורות אלו מאושפזים בהדסה עין כרם 142 מטופלי קורונה… בהיעדר כולת לאספקה מסודרת של ציוד רפואי ותרופות, כמו גם לנוכח אזילת המלאים, לא תוכל הדסה לתת טיפול למטופלים חדשים". סגן מנהל בית החולים חותם את מכתבו בבקשה: "אודה על מתן הנחיה למד"א שלא לפנות להדסה מטופלים חיוביים לקורונה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News