בתי החולים השונים עומדים כעת בשיא העומס של הגל השלישי, והיום מבקש מנהל בית החולים הדסה עין כרם: אל תפנו אלינו עוד חולים חיוביים לנגיף קורונה.
במכתב, ששיגר ד"ר ינון בודה סגן מנהל בית החולים למנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי, מספר בודה: "נכון לכתיבת שורות אלו מאושפזים בהדסה עין כרם 142 מטופלי קורונה… בהיעדר כולת לאספקה מסודרת של ציוד רפואי ותרופות, כמו גם לנוכח אזילת המלאים, לא תוכל הדסה לתת טיפול למטופלים חדשים". סגן מנהל בית החולים חותם את מכתבו בבקשה: "אודה על מתן הנחיה למד"א שלא לפנות להדסה מטופלים חיוביים לקורונה".

