שר החינוך יואב גלנט שוחח היום (ב') עם ראשי הראשויות והורה להם להיערך לפתיחת מערכת החינוך החל מיום שני הקרוב. השר דיבר על מתווה שגיבש יחד עם השלטון המקומי, לפיו מערכת החינוך תוכל להיפתח חלקית מיד עם תום הסגר, אולם לא ידוע כרגע באיזה מתכונת והאם כל הכיתות יחזרו או רק חלקן יחד עם גני הילדים.

על פי הדיווחים הגנים, כיתות א'-ד' וכיתות י"א-י"ב חיפתחו ביום שני הקרוב. ואילו כיתות ה'-י' ייפתחו רק במתכונת חלקית.
