accessibility-icon
share-icon
השר גלנט. צילום: אבשלום שושוני, פלאש 90
השר גלנט. צילום: אבשלום שושוני, פלאש 90

שר החינוך: יש להיערך לפתיחה מלאה או חלקית של מערכת החינוך ביום שני הקרוב

מערכת C14

מערכת C14

יב שבט ה'תשפא (25.01.21)

0

like

0

dislike

שר החינוך הודיע לראשי הרשויות להיערך לפתיחת מערכת החינוך. ככל הנראה יחזרו גני הילידים כיתות א'-ד' וכיתות י"א-י"ב. השאר רק במתכונת חלקית


שר החינוך יואב גלנט שוחח היום (ב')  עם ראשי הראשויות והורה להם להיערך לפתיחת מערכת החינוך החל מיום שני הקרוב. השר דיבר על מתווה שגיבש יחד עם השלטון המקומי, לפיו מערכת החינוך תוכל להיפתח חלקית מיד עם תום הסגר, אולם לא ידוע כרגע באיזה מתכונת והאם כל הכיתות יחזרו או רק חלקן יחד עם גני הילדים.

maximize-image
צילום: יוסי זליגר פלאש 90

על פי הדיווחים הגנים, כיתות א'-ד' וכיתות י"א-י"ב חיפתחו ביום שני הקרוב. ואילו כיתות ה'-י' ייפתחו רק במתכונת חלקית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News