accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

לפני הפועל: מכה נוספת לבית"ר ירושלים

עתי שלו

עתי שלו

יב שבט ה'תשפא (25.01.21)

0

like

0

dislike

חמישה שחקנים נוספים נדבקו בנגיף ובסה"כ שמונה שחקנים חלו בנגיף. המשחק מול הפועל ת"א יתקיים מחר כמתוכנן


חמישה שחקנים נוספים של בית"ר ירושלים אובחנו הבוקר (ב) כחולים בנגיף הקורונה. השחקנים הם תמיר עדי, עוזיאל פרדו, סנטיאגו אוקמפוס ודיוגו ורדאסקה. הצוות המקצועי המורחב של בית"ר ירושלים נמצא שלילי לקורונה, כמו גם שאר השחקנים. הקבוצה לא תעבור בדיקה נוספת לפני המשחק מחר (ג) נגד הפועל ת"א. במקומם של החולים יעלו בהרכב ככל הנראה הקשר לירן רוטמן והחלוץ גלאופילו האסלביינק.

עקבו אחרינו גם ב-Google News