חמישה שחקנים נוספים של בית"ר ירושלים אובחנו הבוקר (ב) כחולים בנגיף הקורונה. השחקנים הם תמיר עדי, עוזיאל פרדו, סנטיאגו אוקמפוס ודיוגו ורדאסקה. הצוות המקצועי המורחב של בית"ר ירושלים נמצא שלילי לקורונה, כמו גם שאר השחקנים. הקבוצה לא תעבור בדיקה נוספת לפני המשחק מחר (ג) נגד הפועל ת"א. במקומם של החולים יעלו בהרכב ככל הנראה הקשר לירן רוטמן והחלוץ גלאופילו האסלביינק.
צילום: פלאש 90
