accessibility-icon
share-icon
קובי שבתאי מפכ"ל המשטרה, ארכיון, צילום: יונתן זינדל פלאש 90
קובי שבתאי מפכ"ל המשטרה, ארכיון, צילום: יונתן זינדל פלאש 90

מפכ"ל המשטרה בהתייחסות להפרות הסדר הלילה בבני ברק

מערכת C14

מערכת C14

ט שבט ה'תשפא (22.01.21)

0

like

0

dislike

המפכ"ל החדש יעקב שבתאי בהתייחסות ראשונה להפרות הסדר לטענות כלפי המשטרה על האירועים בבני ברק: האלימות ראויה לכל גנאי


מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי התייחס הבוקר להפרות הסדר בבני ברק: ״האלימות אותה חווים השוטרים בפעילויות האכיפה השונות בימים האחרונים ראויה לכל גנאי ומייצרת מראות שלא נקבל ולא נשלים איתם".

"תקיפת הצוות המשטרתי אשר ביצע אכיפה אמש בעיר בני ברק והפגיעה הקשה בשוטרים בכלל. לצערי, זהו לא המקרה היחיד השבוע שבו הותקפו שוטרים המבצעים אכיפה של תקנות הקורונה והתופעה רק הולכת ומתרחבת. כל אלה, ימשיכו ויטופלו ביד קשה ובנחישות בכל מקום ובכל מגזר תוך הקפדה על אכיפה שוויונית".

"נמשיך לאכוף את תקנות הקורונה בכל מקום שידרש, ועוצמת האכיפה תיקבע אל מול היקף ההפרות והתנהגות המפרים ובהתאם לחוק. אנו נפעל למצות את הדין עם כל אדם אשר ינסה לפגוע בשוטרים הפועלים למען בריאות הציבור כולו ללא יוצא מן הכלל".

"אני מצפה מהרשויות, מנהיגי הציבור ומשרדי הממשלה הרלוונטיים להחמיר את הסנקציות כנגד אותן הפרות ממוסדות שאנו נתקלים בהן. כמו כן , אני מצפה מכל אדם השומר חוק במדינה לגנות את אותם פורעי החוק, להוקיע אותם ולסייע בידנו לעקור מהשורש את התופעות הפסולות והמסוכנות הללו״.

עקבו אחרינו גם ב-Google News