פעילים במחאת על מות הנער אהוביה סנדק ז"ל, שלחו אתמול (ה') פרחים ומסטרינה לביתה של ראש מח"ש, קרן בר מנחם בנתניה בשם בלשי ושוטרי ימ"ר ש"י.
בפתק שצורף לזר הפרחים, שהובא לביתה של בר מנחם נכתב "תודה, על הטיוח. תודה, על השיבוש. תודה שזרקת התיק על פצועי התאונה. תודה, שהשארת אותנו בתפקידים.מבטיחים להמשיך! להמשיך לסכן חיים, להמשיך בתרבות השקר, להמשיך להתעמר במתיישבים. מעריכים מאד ואוהבים! בלשי ימ"ר שי".

