accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

סמוטריץ׳ נגד פעילות המשטרה בבני ברק: "מסע נקמה אלים וחסר הבחנה"

מערכת C14

מערכת C14

ט שבט ה'תשפא (22.01.21)

0

like

0

dislike

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' תוקף את "מסע הנקמה" שביצעה הלילה המשטרה בבני ברק ומטיל את האשמה גם על השר אוחנה "נתת את האות למסע נקמה חסר רסן"


הלילה הסוער אמש בבני ברק ממשיך לתת אותותיו. לאחר הגיבוי שניתן למשטרה לפעול במענה לאירוע הקשה, בו נרגם רכב משטרתי סמוי באבנים וכתוצאה מכך נפצעה שוטרת, נכנסה המשטרה לבצע מעצרים בעיר אך הם היו על פי התמונות אלימים במיוחד.

בסרטונים שהופצו ברשת נראים השוטרים כשהם משתמשים באלות ונוהגים באלימות כנגד ההמון בבני ברק, הדבר גרם תגובות נגד נזעמות לאלימות המשטרה. חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' תקף את "מסע הנקמה האלים וחסר ההבחנה" שביצעה המשטרה הלילה בבני ברק, "אכיפת חוק ממוקדת ויעילה – כן, אלימות אגרסיבית וחסרת הבחנה מול אזרחים – בשום אופן לא" הדגיש חבר הכנסת. "במקום לשלב ידיים ולייצר קונצנזוס נגד אלימות, המשטרה החריפה הלילה את המשבר והגדילה את הניכור ואת חוסר האמון".

בהמשך תקף סמוטריץ' גם את השר לביטחון פנים אמיר אוחנה שהבטיח שהאלימות הפרועה בבני ברק "לא תעבור בשקט" וש"התגובה בוא תבוא, ומהר".

"התכוונת לענישה הקולקטיבית הפרועה שביצעה המשטרה הלילה בעיר?" שאל סמוטריץ', "אתה זה שנתת את האות למסע נקמה חסר רסן ובעיקר חסר הבחנה בין מי שחטא לאוכלוסיה נורמטיבית ושומרת חוק?"

עקבו אחרינו גם ב-Google News