accessibility-icon
share-icon
ארכיון. צילום: נועם ריבקין פנטון פלאש 90
ארכיון. צילום: נועם ריבקין פנטון פלאש 90

לילה של עימותים בבני ברק, 6 נעצרו בגין הפרות סדר

מערכת C14

מערכת C14

ט שבט ה'תשפא (22.01.21)

0

like

0

dislike

לילה סוער עבר על העיר בני ברק אמש. לאחר המקרה בו נפצעה שוטרת כתוצאה מהשלכת האבנים לעבר הרכב המשטרתי הסמוי פעלו כוחות המשטרה להשבת הסדר


לילה כזה עוד לא נראה בעיר בני ברק. בעקבות המקרה משעות הלילה המוקדמות אמש, בו קבוצה של חסידים ביצעה את זממה ברכב משטרתי סמוי, דבר שהוביל אף לפציעתה של אחת השוטרות ברכב. הגיעו לעיר מאוחר יותר עשרות שוטרים בכדי למצוא את אותם פורעים. במהלך פעילות המשטרה נעצרו 6 חשודים בגין הפרות סדר והם יובאו לדיון בהארכת מעצרם.

דוברות המשטרה.

על פי הדיווחים המשטרה העלתה הלילה לאוויר גם מסוק משטרתי ובין היתר יודו רימוני הלם לעבר המתפרעים שהבעירו צמיגים ופיזרו אשפה על הכבישים.

"המשטרה לא תשלים עם הפרות סדר בוטות ופגיעה בסדר הציבורי, תוך סיכון ממשי לשוטרים ותפעל למיצוי הדין עם העבריינים" נמסר מדוברות המשטרה.

האירועים החריגים גררו גינויים מכל עבר, בין היתר מראש הממשלה, השר דרעי ועיריית בני ברק.

יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי גינה:  "האלימות הקשה הערב בבני ברק של מספר פורעים נגד שוטרים שהגיעו במסגרת תפקידם לאכוף את הסגר- חמורה ומקוממת. צריך לעצור את הפורעים ולפעול נגדם בכל חומרת הדין. חייבים לשמור על ההנחיות ולהציל חיים. זה בנפשנו!"

מדוברות עיריית בני ברק נמסר: "העירייה מגנה בכל תוקף את התקרית האלימה הערב כנגד שוטרי משטרת ישראל.  אנו במצב של פיקוח נפש וחובת כולנו לפעול ולעשות הכל למנוע את המשך התחלואה והסכנה הקיומית בעקבותיה. מעשים אלו אינם דרכה של העיר, אינם משקפים את הלכי הרוח של רבני העיר ומאות אלפי תושביה. זהו מקרה חמור של קבוצת נערים החייבת לתת את הדין על כך. לא ניתן לאירוע החריג הזה להכתים יחסים של כבוד ושיתוף פעולה עם המשטרה וכוחות הביטחון בחודשים האחרונים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News