accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

תיעוד: רכב סמוי בשירות המשטרה מותקף ע"י ההמון בבני ברק

מערכת C14

מערכת C14

ח שבט ה'תשפא (21.01.21)

0

like

0

dislike

בלשי משטרה שסיירו ברכב 'סמוי' בבני ברק הותקפו ע"י ההמון ברחוב שלמה המלך. שמשות הרכב נופצו והשוטרים הזעיקו עזרה. שוטרת נפצעה קל


בלשי משטרה שסיירו ברכב 'סמוי' בבני ברק הותקפו ע"י ההמון ברחוב שלמה המלך. שמשות הרכב נופצו והשוטרים הזעיקו עזרה. שוטרת נפצעה קל.

הערב במהלך פעילות של בקרי רישוי בעיר בני ברק החלה התקהלות בלתי חוקית במהלכה הבחינו המתקהלים ברכב ובו שוטרים שהיו בתפקיד, השליכו אבנים לעבר הרכב, ניפצו שמשות וניקרו צמיגים.

המתקהלים אף ניסו לפתוח את דלתות הניידת, בעוד שוטרים שישבו ברכב נאלצו להזעיק עזרה וחילוץ. בעקבות האירוע שוטרת נפגעה באורח קל.

"המשטרה לא תשלים עם הפרות סדר בוטות ופגיעה בסדר הציבורי, תוך סיכון ממשי לשוטרים ותפעל למיצוי הדין עם העבריינים" נמסר מדוברות המשטרה.

יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי גינה:  "האלימות הקשה הערב בבני ברק של מספר פורעים נגד שוטרים שהגיעו במסגרת תפקידם לאכוף את הסגר- חמורה ומקוממת. צריך לעצור את הפורעים ולפעול נגדם בכל חומרת הדין. חייבים לשמור על ההנחיות ולהציל חיים. זה בנפשנו!"

 

maximize-image
images-count2+
צילום: דוברות המשטרה
maximize-image
images-count2+
צילום: דוברות המשטרה
maximize-image
images-count2+
צילום: דוברות המשטרה

מדוברות עיריית בני ברק נמסר: "העירייה מגנה בכל תוקף את התקרית האלימה הערב כנגד שוטרי משטרת ישראל.  אנו במצב של פיקוח נפש וחובת כולנו לפעול ולעשות הכל למנוע את המשך התחלואה והסכנה הקיומית בעקבותיה. מעשים אלו אינם דרכה של העיר, אינם משקפים את הלכי הרוח של רבני העיר ומאות אלפי תושביה. זהו מקרה חמור של קבוצת נערים החייבת לתת את הדין על כך. לא ניתן לאירוע החריג הזה להכתים יחסים של כבוד ושיתוף פעולה עם המשטרה וכוחות הביטחון בחודשים האחרונים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News