החרמון התעורר לבוקר בהיר, שמשי וקר, הטמפ' 2- במפלס התחתון, השלג נערם לגובה של 50 סמ' ובמפלס העליון למטר 1.
צילום: אתר החרמון
נזכיר כי היום (ה') יהיה בהיר, תחול עליה קלה בטמפרטורות אך הן עדיין נמוכות מהממוצע לעונה. בלילה יהיה קר מאוד עם חשש לקרה במקומות המועדים.
טמפרטורות החזויות להיום והלילה
קריית שמונה 14-5, קצרין 11-3, צפת 9-3, טבריה 17-5, נצרת 12-5, חיפה 15-8, ת"א 16-7, ירושלים 10-5, אשקלון 16-7, עין גדי 18-14, באר שבע 14-5, ערד 11-4, מצפה רמון 11-2, אילת 20-10.
צילום: אתר החרמון
"השלג טרי, לבן וצח" אומר רפאל נוה, מנכ"ל אתר החרמון. נוה מוסיף כי: "התחושה מאוד משונה ומצערת להגיע לאתר המושלג ביום שהיה אמור להיות פתיחת עונת הגלישה ולראות הר ריק ועצוב ללא מבקרים וגולשים. אנחנו מקווים מאוד שבסיום ימי הסגר נוכל לקבל אישור פתיחה בהתאם למגבלות ולמתווה המוקפד שהעברנו למשרד הבריאות" אמר נוה בתקווה.


