פיגוע התאבדות כפול התרחש לפני זמן קצר בבגדד, הכניסות לאיזור הירוק (שגרירות ארה״ב בבגדאד) נסגרו עקב חשש לפיגוע נוסף.
ככל הנראה, מדובר בשני מחבלים שהגיעו לשוק לאחר שהתנהל מרדף אחריהם על ידי כוחות הביטחון בעיראק. המחבלים כאמור הגיעו לשוק ופוצצו את עצמם באמצעות שני מטעני נפץ, עדיין לא ידוע מי אחראי לאירוע.
רגעי הפיצוץ. צילום: רשתות ערביות
הרגעים לאחר הפיצוץ. צילום: רשתות ערביות
על פי דיווחים ראשוניים המחבל הראשון הגיע לשוק ואמר שהוא לא מרגיש טוב. הוא ביקש עזרה ואנשים התאספו סביבו, לאחר מכן הוא התפוצץ עם מטען הנפץ. המחבל השני הגיע לאחר שהאנשים הגיעו לעזור לפצועים בפיצוץ הראשון, מהלך שתוכנן מראש.
הכתבה בסיוע חדשות 'הקבינט הביטחוני' בטלגרם.
