accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אור בקצה המנהרה? מקדם ההדבקה ירד מתחת ל-1

מערכת C14

מערכת C14

ח שבט ה'תשפא (21.01.21)

0

like

0

dislike

אופטימיות בגל השלישי: לראשונה מקדם ההדבקה הכללי ירד מתחת ל-1 ועומד הבוקר על 0.99. וגם: 2,365,000 בני אדם חוסנו בישראל עד כה, מתוכם 692,000 חוסנו במנה השנייה


היום (ה') פרסם שר הבריאות יולי אדלשטיין בחבון הטוויטר שלו כי זהו היום השני ברציפות עם למעלה מ 200,000 ביממ האחרונה. אתמול חוסנו 134,000 בני אדם למנה שניה, ו-71,000 למנה ראשונה. בסך הכל יש בישראל 2,365,000 מחוסנים. מתוכם 692,000 איש שקיבלו כבר מנה שניה.

בתוך כך משרד הבריאות מעדכן את נתוני התחלואה: 8,174 מאומתים חדשים מאתמול לנגיף. סה"כ בישראל יש 82,401 חולים פעילים. 1,132 מהחולים במצב קשה ו-317 מונשמים. מפרוץ המגיפה נפטרו 4,179 בני אדם.

כאמור לראשונה מזה זמן רב מקדם ההדבקה יורד מתחת ל-1 ועומד על 0.99. למרות זאת בצה"ל התמונה קצת אחרת: מספר חולי הקורונה בצה״ל שובר שיא חדש ומתקרב ל-2,000. נכון להבוקר 1,926 משרתים מאומתים לקורונה. 11,549 מבודדים. מספר ה״מורחקים״ לא מפורסם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News