היום (ה') פרסם שר הבריאות יולי אדלשטיין בחבון הטוויטר שלו כי זהו היום השני ברציפות עם למעלה מ 200,000 ביממ האחרונה. אתמול חוסנו 134,000 בני אדם למנה שניה, ו-71,000 למנה ראשונה. בסך הכל יש בישראל 2,365,000 מחוסנים. מתוכם 692,000 איש שקיבלו כבר מנה שניה.
יום שני ברציפות עם למעלה מ 200,000 חיסונים ביום:
134,000 למנה שניה,
71,000 למנה ראשונה.בסך הכל יש בישראל 2,365,000 מחוסנים.
מתוכם 692,000 איש שקיבלו כבר מנה שניה.תודה לצוותים הרפואיים על העבודה הנפלאה! pic.twitter.com/z7S1z23dbL
— Yuli Edelstein 🇮🇱 יולי אדלשטיין (@YuliEdelstein) January 21, 2021
בתוך כך משרד הבריאות מעדכן את נתוני התחלואה: 8,174 מאומתים חדשים מאתמול לנגיף. סה"כ בישראל יש 82,401 חולים פעילים. 1,132 מהחולים במצב קשה ו-317 מונשמים. מפרוץ המגיפה נפטרו 4,179 בני אדם.
כאמור לראשונה מזה זמן רב מקדם ההדבקה יורד מתחת ל-1 ועומד על 0.99. למרות זאת בצה"ל התמונה קצת אחרת: מספר חולי הקורונה בצה״ל שובר שיא חדש ומתקרב ל-2,000. נכון להבוקר 1,926 משרתים מאומתים לקורונה. 11,549 מבודדים. מספר ה״מורחקים״ לא מפורסם.
