המחאה להסדרת ההתיישבות הצעירה נמשכת. אמש הפגינו מול ביתו של השר חילי טרופר ומול בתיהם של שרים נוספים תושבי הישובים הצעירים ואזרחים מכל רחבי הארץ.
ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן השובת רעב מזה למעלה משבוע שוחרר מבית החולים לאחר שהתמוטט אתמול (ג') במאהל המחאה. דגן קיבל עירוי נוזלים וחזר מבית החולים היישר לאוהל המחאה ולשביתת הרעב, אמש ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד הודיע לדגן כי הוא מצטרף לשביתת הרעב.
הבוקר (ד') ילדים מהישובים הצעירים 'חוות גלעד', 'נופי נחמיה', 'שדה בועז' ו'עשהאל' הוציאו מכתב לשר הבטחון בני גנץ בקריאה אליו לאפשר להם חיבור למים וחשמל בשיא החורף "ולא להפוך אותם לכלי במשחקים פוליטיים" כדבריהם.

במכתבם הם כותבים בין השאר: "כשהגענו לבית ספר ופגשנו ילדים מיישובים אחרים הבנו שהיישוב שלנו שונה. אצלנו החשמל ממש חלש ועושה המון בעיות. רוב הזמן צריך לבחור מכשיר חשמל אחד שאותו אפשר להפעיל ויש המון הפסקות חשמל לזמנים ארוכים בעיקר בשיא הקור בחורף ובשיא החום בקיץ. גם מים נגמרים אצלנו המון פעמים, פתאום אין מים בברז בלי התראה מוקדמת. פשוט אין מים".
עוד הוסיפו הילדים: "רצינו לספר לך גם שהאבות שלנו יוצאים למילואים, חלקם להרבה מאוד זמן ואנחנו נשארים כאן עם האמהות שלנו בלי צרכים בסיסיים. אנחנו לא יודעים אם זה משפיע עליך וחשוב לך, אבל שמענו שהיית רמטכ"ל ואתה אדם טוב".
הילדים סיימו את המכתב וסיכמו: "אנחנו מבקשים ממך, בבקשה תדאג לנו.
ההורים שלנו גרים כאן כבר הרבה שנים, חלקם מעל 20 שנה, אנחנו נולדנו כאן. אל תפקיר אותנו. תן לנו את הזכויות שמגיעות לנו כמו כל ילד אחר במדינה".
