accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גדעון סער: "עם ישראל יהיה לנצח אסיר תודה לטראמפ"

מערכת C14

מערכת C14

ז שבט ה'תשפא (20.01.21)

0

like

0

dislike

על רקע נאום הפרידה של טראמפ בו הזכיר את הכרת ארה''ב בירושלים כבירת ישראל, מברך גדעון סער את הנשיא היוצא ואמר: "עם ישראל לנצח יהיה אסיר תודה"


על רקע סיום כהונתו של הנשיא היוצא דונלד טראמפ, מברך אותו יו"ר תקווה חדשה גדעון סער ואומר: "הנשיא טראמפ לא רק הכיר בשורשים ההיסטוריים של העם היהודי בארץ ישראל ובירתה ירושלים, הוא גם תרם רבות לעתידנו והוביל את המזרח התיכון לעידן חדש של שלום ושיתוף פעולה, שמיתרונותיו אנו נהנה לדורות רבים".

סער גם בירך את הנשיא הנכנס ביידן ואמר: "מזל טוב, הנשיא ביידן! במהלך הקריירה שלך דגלת בקשר האיתן בין ארה"ב לישראל. אני מצפה לעבוד איתך בכדי לחזק את הברית בינינו ולהשיב את התמיכה הדו-מפלגתית בישראל". עוד הוסיף סער: "עם תחילתו של עידן חדש בארה"ב, הגיע הזמן לעידן חדש גם בישראל- עידן של תקווה חדשה".

אמש (ג') נשא טראמפ את נאום הפרידה שלו לאומה האמריקאית ואמר: "אמריקה נתנה לי המון ורציתי לתת חזרה, אז בנינו את תנועה חדשה" אמר טראמפ, "השגנו הרבה יותר ממה שחשבו שנוכל. הנגיף פגע לנו בהתקדמות המדהימה שהיינו בה".

 

ידידה הגדול של ישראל התייחס גם להישגים הרבים שהשיג הממשל בוושינגטון יחד עם זה שבירושלים: "הכרנו בירושלים כעיר הבירה של ישראל, הכרנו ברמת הגולן,  השגנו הסכמי שלום שאף אחד לא חשב שאפשר לעשות. אני הנשיא היחיד שלא קידם מלחמות במהלך כהונתו. המחויבות שלי כנשיא הייתה לעם ולמדינה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News