accessibility-icon
share-icon
צילום: רועי חדי
צילום: רועי חדי

ח"כ ניסים ואטורי החל לשבות רעב

מערכת C14

מערכת C14

ו שבט ה'תשפא (19.01.21)

0

like

0

dislike

ראש מועצת שומרון יוסי דגן שוחרר מבית החולים וחזר היישר למאהל המחאה, ח"כ ואטורי הגיע למאהל והודיע לדגן כי הוא מצטרף אליו ולמשפחות ההתיישבות הצעירה לשביתת הרעב


ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד, הגיע למאהל המחאה והודיע לראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, שכזכור התמוטט מוקדם יותר היום לאחר שבוע של שביתת רעב, כי הוא מצטרף אליו ולמשפחות לשביתת הרעב.

"החלטתי להצטרף בלב שלם לשביתת הרעב של חבריי מההתיישבות הצעירה וראש מועצת שומרון יוסי דגן ששב לשבות רעב לאחר שאושפז" אמר ואטורי ,"בכך אני מצטרף לחבריי, תושבי ההתיישבות הצעירה המבקשים לקבל את הזכויות הבסיסיות של כל תושב בארץ ישראל. אני מחזק את ידיו של ראש הממשלה שפועל להסדרת ההתיישבות הצעירה וקורא לשאר שרי הממשלה לפעול להסדרת היישובים לאלתר".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון שחזר מבית החולים היישר למאהל המחאה, הודה לו ואמר: "אני מאוד מודה לך על הדברים המחזקים, מתחננים להסדרה שנים, האנשים הטובים האלו מעלים דרישה שהיא מוצדקת. אנחנו מצפים מראש הממשלה ומשר הבטחון לשבת ביניהם ולהגיע להבנה. לא ייתכן להפקיר 25,000 בני אדם מתוכם 18,000 ילדים ללא חיבור מים חשמל ותשתיות".

 

כזכור מזה למעלה משבועיים שוהה הנהגת ההתיישבות הצעירה מול משרד ראש הממשלה באוהל מחאה בדרישה להסדיר את ההתיישבות הצעירה ולחבר כ 25,000 בני אדם ב 49 ישובים ביו"ש למים וחשמל מסיבות הומניטריות. ראש מועצת שומרון יוסי דגן העביר את לשכתו לאוהל המחאה בתחילת השבוע שעבר.

 

עקבו אחרינו גם ב-Google News