על רקע העלייה בנתוני התחלואה חרף הסגר, החליטה הממשלה על הארכתו בעשרה ימים, עד לסוף החודש. עוד הוחלט כי הטסים לישראל יידרשו לעבור בדיקת קורונה 72 שעות לפני ההמראה. על פי הנתונים האחרונים יותר מ-10,000 נדבקים ביממה אחת, כך עדכן הבוקר משרד הבריאות. 10.2% מהבדיקות יצאו חיוביות. 44 נפטרו ביממה האחרונה ומספר המתים מהמגיפה עד כה, עומד על 4,049.
בפתח ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה למצב הקשה ואמר את הדברים הבאים: "אנחנו במירוץ צמוד בין מבצע החיסונים לבין התחלואה הגואה בעולם בגלל המוטציה. במקום להסיר את הסגר כמתוכנן, מדינות רבות באירופה נערכות עכשיו להאריך אותו עד מרץ ואפילו עד אפריל.
אנחנו חייבים להמשיך ולקבל את ההחלטות הנכונות למען אזרחי ישראל. אנחנו צריכים להחליט מיד על הארכה נוספת של הסגר הקיים. זה אולי לא פופולארי, ולא נוח בתקופת בחירות, אבל זה מה שאנחנו צריכים להחליט היום ואני מצפה מכולם לתמוך בזה.

במקביל אנחנו ממשיכים במאמץ להביא עוד מיליוני חיסונים לארץ, מה שייתן לנו את האפשרות להתגבר על הקורונה, לצאת ממנה, לפתוח את הכלכלה ולהחזיר את החיים להרגלם.
נכון, הרבה יותר קל להתעלם מהזינוק האדיר בתחלואה ופשוט לפתוח את הכל, אבל זה יעלה בחיי אדם רבים. אני לא שם, אף פעם לא הייתי שם ואף פעם לא אהיה שם. מה שחייב להנחות את כולם זה הצלת חיים וקריסת מערכת הבריאות, שום שיקול אחר.

אני יודע שזאת החלטה קשה לרבים מאזרחי ישראל אבל נדרש כאן מאמץ אחרון, מאמץ משותף של כולנו כדי לצאת מהקורונה ולהציל חיים.
מצפה מכולכם לשים את החיים לפני הכל ולתמוך בהחלטה הנכונה. אני קורא לכל האזרחים, גם אלה שהשתתפו אתמול בחתונה השערורייתית בבני ברק להפסיק להפר את החוק. זו שפיכות דמים. אני קורא למשטרה לנקוט יד ברזל נגד כל מפירי החוק באשר הם".
בעקבות הפרות החוק שתועדו ובכללם חתונה המונית בבני ברק כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני קורא לכל אזרחי ישראל, גם אלה שהשתתפו אתמול בחתונה השערורייתית בבני ברק, להפסיק להפר את החוק. זו שפיכות דמים! אני מצפה מהמשטרה לנקוט יד ברזל נגד כל מפירי החוק באשר הם".
