accessibility-icon
share-icon
יוסי דגן מטופל ע"י מד"א
יוסי דגן מטופל ע"י מד"א

מירי רגב ליוסי דגן: ״מתחננת שתאכל, זה החיים שלך - נטפל בהכל בקרוב״ | צפו

מערכת C14

מערכת C14

ו שבט ה'תשפא (19.01.21)

0

like

0

dislike

שרת התחבורה לראש מועצת שומרון יוסי דגן: "מתחננת בפניך שתאכל, זה לא צחוק, דיברתי עם רוה"מ, תקבל מה שצריך, אנחנו עובדים על זה". דגן: "לא אפסיק לשבות רעב כל עוד אין פתרון"


ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן פונה מוקדם יותר היום (ג') לבית החולים לאחר שהתמוטט במאהל המחאה של ההתיישבות הצעירה, לאחר שבוע ששבת רעב בדרישה להסדרת ההתיישבות הצעירה וחיבור מים וחשמל לישובים הצעירים. דגן פונה לבית החולים שערי צדק קיבל עירוי נוזלים ועבר סדרת בדיקות מקיפה: א.ק.ג, אקו לב, סוכרת ובדיקות נוספות.

שרת התחבורה מירי רגב פנתה היום לראש המועצה האזורית שומרון וביקשה ממנו להפסיק את שביתת הרעב: "אני מתחננת לפניך, אני מבקשת ממך, קבל כל טיפול כמו שצריך, אני אסיים את ישיבת הממשלה ואני מבקשת ממך בכל לשון של בקשה. זה כבר לא צחוק. זה כבר החיים שלך, המשפחה שלך והילדים שלך. יש עוד דרכים לטפל בדברים האלה.

צילום: רועי חדי.

ראש מועצת שומרון דגן הודה לה על הדאגה אולם סירב להפסיק את שביתת הרעב: "מירי, אני מאוד מודה לך שהתקשרת. זה מאוד מחמם לי את הלב. הם נתנו לי עירוי נוזלי והם בדקו אותי. אני לא אחזור לאכול עד שאני אקבל פתרון".

עוד הוסיף דגן: "אני אשמח לאכול איתך, עם ראש הממשלה ובני גנץ . אני לא יכול לאכול כשהתושבים שלי בלי חשמל ומים".

שר הבריאות יולי אדלשטיין פנה גם הוא לראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן וביקש ממנו להפסיק לשבות רעב. "אני מבקש שתתחיל לאט לאט לאכול, המאבק צודק ועשית אותו, אבל אתה צריך להיות בריא עכשיו".

.
maximize-image
יואל (יולי) אדלשטיין. צילום: פלאש 90

ראש מועצת שומרון יוסי דגן השיב לשר אדלשטין כי לא יספיק את שביתת הרעב: "אני מאוד מעריך שהתקשרת זה מאוד מחמם את הלב, אני לא אוכל, שום דבר עד שהתושבים שלי לא יהיה להם אופק להתחבר לחשמל ומים. יש לי אלפי ילדים אצלי במועצה שלא מחוברים לחשמל שלא מחוברים למים, אין להם מרכיבי בטחון, לא יכול להיות שהילדים שלנו בשומרון יהיו בני ערובה של וויכוחים בין פוליטיקאים בממשלה, אני ממש מודה לך שהתקשרת. אני לא יכול לאכול בשקט כשהחשמל נופל אצלנו כולל לילדים חולים, שצריכים להיות מחוברים למכשירים שמחזיקים אותם בחיים. לצערי אני לא יכול להפסיק את שביתת הרעב ואני אמשיך, ואני מצפה שהתושבים שלי יפסיקו להיות סוג ת' במדינה שלהם".

דגן ביקש מאדלשטיין לשוחח עם ראש הממשלה ועם שר הבטחון ולבקש מהם לאפשר אישור הסדרת הישובים היום בישיבת הממשלה. לדבריו: "הם אנשים טובים שניהם, אני מבקש את הילדים ביהודה ושומרון שיוציאו מחוץ לוויכוח. שניהם אנשים הגונים. מינימום של הגינות לתושבים שלי".

השר אדלשטין הבטיח ליוסי דגן כי ישוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם שר הבטחון בני גנץ ויפעל מולם לאשר את הסדרת ההתיישבות הצעירה ואישור חיבור הישובים הצעירים לתשתיות חשמל ומין ומרכיבי בטחון.

עקבו אחרינו גם ב-Google News