במכרז שערכה הרשות השניה ביום שני שעבר התמודדו שלשה ערוצים – ערוץ 20, ערוץ הלהTV (בערבית), וערוץ המוזיקה 24.
הזכיה במכרז כוללת את השידור באפיק 14, שנכבה כתוצאה מהמיזוג בין רשת לערוץ 10, וכוללת גם את ההפצה במרבב הישן (עידן+), שמשמעותו תפוצה לכרבע מיליון בתי אב בישראל.
הזכיה במכרז נקבעה לפי סכום הכסף שהציע כל אחד מהערוצים. ערוץ 20 שהציע את הסכום הגבוה ביותר זכה כאמור במכרז.
המעבר לאפיק 14 צפוי להתבצע בתוך כשלשה חודשים.
