accessibility-icon
share-icon

ערוץ 20 זכה במכרז על אפיק 14 בשלט

מערכת C14

מערכת C14

ה שבט ה'תשפא (18.01.21)

0

like

0

dislike

בקרוב: ערוץ 20 אצלכם על המסך - באפיק 14 בשלט


במכרז שערכה הרשות השניה ביום שני שעבר התמודדו שלשה ערוצים – ערוץ 20, ערוץ הלהTV (בערבית), וערוץ המוזיקה 24.

הזכיה במכרז כוללת את השידור באפיק 14, שנכבה כתוצאה מהמיזוג בין רשת לערוץ 10, וכוללת גם את ההפצה במרבב הישן (עידן+), שמשמעותו תפוצה לכרבע מיליון בתי אב בישראל.

הזכיה במכרז נקבעה לפי סכום הכסף שהציע כל אחד מהערוצים. ערוץ 20 שהציע את הסכום הגבוה ביותר זכה כאמור במכרז.

המעבר לאפיק 14 צפוי להתבצע בתוך כשלשה חודשים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News