מבצע 'חוזרים לחיים' במערכת החינוך: ממחר שלישי (12.1.21) יחלו לחסן את צוותי ההוראה בישראל. לצורך קבלת החיסון קופות החולים יחלו לזמן הערב את צוותי ההוראה על פי רשימות שהועברו אליהן. רק לאחר קבלת הזימון ניתן להגיע לקבלת החיסון .
נזכיר כי בעקבות ההכרזה על סכסוך העבודה החל ממחר יפתחו כלל קופות החולים לחיסונם של כל עובדי ההוראה ותינתן קדימות לצוותי החינוך המיוחד, ולכן השביתה שתוכננה למחר לא תתקיים.
עובדי ההוראה יצטרכו להציג תעודת עובד או תלוש שכר כדי לקבל את החיסון. נזכיר כי עד כה חוסנו בפועל כ-65 אחוז מעובדי ההוראה בחינוך המיוחד.
ההסתדרות מודיע כי היא תגבה בצורה מלאה עובדי ההוראה בחינוך המיוחד שטרם חוסנו, החוששים לבריאותם, ושיבחרו לא להגיע לעבודתם.

במכתבה של מזכ"לית הסתדרות המורים נכתב: "עובדי הוראה יקרים, משרד הבריאות הודיע כעת כי בעקבות ההכרזה על סכסוך העבודה החל ממחר יפתחו כלל הקופות לחיסון של כלל עובדי ההוראה ותינתן קדימות לצוותי החינוך המיוחד, ולכן השביתה שתוכננה למחר לא תתקיים".
.
