accessibility-icon
share-icon
נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בחדר הסגלגל בבית הלבן | צילום: Reuters
נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בחדר הסגלגל בבית הלבן | צילום: Reuters

טראמפ מגנה את האלימות ומסכם: "להיות הנשיא שלכם היה הכבוד של חיי"

מערכת C14

מערכת C14

כד טבת ה'תשפא (08.01.21)

0

like

0

dislike

בסרטון שפרסם הלילה נשיא ארצות הברית היוצא, דונלד טראמפ, מכיר הנשיא בהפסדו לראשונה, קורא לפיוס ומגנה את האלימות ואומר כי יעבור להתעסק מעכשיו בהעברת השלטון


אחרי המהומות הגדולות של תומכיו בגבעת הקפיטול ואישור הקונגרס את תוצאות הבחירות, מגנה נשיא ארה"ב דונלד טראמפ את ההתפרעויות בסרטון שהעלה הלילה (ו') מכיר לראשונה בהפסדו ופונה להתעסק בהעברת השלטון: "הקונגרס אישר את התוצאות. הממשל החדש יושבע ב-20 בינואר. ההתמקדות שלי כרגע תהיה בהעברת שלטון חלקה ומסודרת".

"כמו כל אזרחי ארצות הברית אני זועם על האלימות, ההפקרות והמהומה. אמריקה הייתה וחייבת תמיד להיות אומה של חוק וסדר. אלו שלקחו חלק באלימות: אתם לא מייצגים את מדינתנו. מי שעבר על החוק ישלם על כך", הוסיף הנשיא.

maximize-image
images-count1+
צילום: רויטרס
maximize-image
images-count1+
צילום: רויטרס

"זהו רגע שבו עלינו לעבור לריפוי ולפיוס" פנה הנשיא לאומה האמריקאית, "שנת 2020 הייתה מאתגרת עבורנו. כדי להביס את המגפה ולבנות מחדש את הכלכלה הגדולה בעולם, עלינו לעבוד יחד".

"להיות הנשיא שלכם היה הכבוד של חיי. לכל תומכיי המדהימים – אני יודע שאתם מאוכזבים, אבל אני רוצה שתדעו שהמסע המדהים שלנו רק התחיל".

 

 

עקבו אחרינו גם ב-Google News