אחרי המהומות הגדולות של תומכיו בגבעת הקפיטול ואישור הקונגרס את תוצאות הבחירות, מגנה נשיא ארה"ב דונלד טראמפ את ההתפרעויות בסרטון שהעלה הלילה (ו') מכיר לראשונה בהפסדו ופונה להתעסק בהעברת השלטון: "הקונגרס אישר את התוצאות. הממשל החדש יושבע ב-20 בינואר. ההתמקדות שלי כרגע תהיה בהעברת שלטון חלקה ומסודרת".
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) January 8, 2021
"כמו כל אזרחי ארצות הברית אני זועם על האלימות, ההפקרות והמהומה. אמריקה הייתה וחייבת תמיד להיות אומה של חוק וסדר. אלו שלקחו חלק באלימות: אתם לא מייצגים את מדינתנו. מי שעבר על החוק ישלם על כך", הוסיף הנשיא.


"זהו רגע שבו עלינו לעבור לריפוי ולפיוס" פנה הנשיא לאומה האמריקאית, "שנת 2020 הייתה מאתגרת עבורנו. כדי להביס את המגפה ולבנות מחדש את הכלכלה הגדולה בעולם, עלינו לעבוד יחד".
"להיות הנשיא שלכם היה הכבוד של חיי. לכל תומכיי המדהימים – אני יודע שאתם מאוכזבים, אבל אני רוצה שתדעו שהמסע המדהים שלנו רק התחיל".
