accessibility-icon
share-icon
צילום: חוננו
צילום: חוננו

עורכי הדין של משפחת סנדק: נגיש בקשה למינוי שופט בחקירת המוות

מערכת C14

מערכת C14

כא טבת ה'תשפא (05.01.21)

0

like

0

dislike

בהצהרה מיוחדת של ‏משפחתו של אהוביה סנדק ז"ל ועורכי דינם הודיעו כי יגישו מחר בקשה למינוי שופט שיחקור את נסיבות מותו


בהצהרה מיוחדת שקיימה משפחתו של אהוביה סנדק ז"ל הצהירו עורכי הדין של המשפחה כי יבקשו מבית המשפט למנות שופט שיחקור את הרג הנער. עורכי הדין הודיעו הודיעו כי יגישו מחר לבימ"ש בקשה למינוי שופט חוקר לפי סעיף 19 לחוק חקירת מוות.

"במח"ש נעשה ניסיון למנוע חקירה ראויה ומשטרת ישראל דואגת שכל חומר שמגיע לידיה זמין לשוטרים החשודים. . .זה צעד יוצא דופן אבל מדובר במקרה יוצא דופן: בית המשפט חייב למנות שופט שימצא את האשמים בהריגתו של אהוביה ויביא להעמדתם לדין".

את הבקשה יגיש עו"ד אריאל עטרי מטעם ארגון חוננו לבימ"ש השלום בירושלים. בבקשה פירט על המחדלים בחקירה, על החשש מחקירה מוטת ועל הסיבות לפיהם מחוייב בימ"ש לקבל את הבקשה ולהורות על מינוי שופט שיחקור את הרג אהוביה סנדק ז"ל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News