שר הביטחון ושר המשפטים הנכנס בני גנץ, סיים כעת סדרת פגישות ראשונה במשרד המשפטים. במסגרת זו ערך השר גנץ פגישות עם היועץ המשפטי לממשלה, עם מ"מ מנכ"לית המשרד וקיים שיחת פתיחה עם הצוות הבכיר במשרד המשפטים.
""אני שמח להיות כאן היום, ויותר מכך אני מרגיש את החשיבות הימצאותי כאן. רק במדינה שיסודות הדמוקרטיה שלה איתנים ועצמאיים- אפשר להגן על האזרחים מהשלטון, משררת השלטון וממה שמתבקש מכך".
"לא אסכים שאף אחד יפגע במערכת המשפט, ובטח לא אוכל להסכים שמי שמעורב בכתבי אישום ונאשם בפלילים – יעסוק בנושאים המשפטיים, והוא חייב להשאיר עצמו מחוץ לעניינים אלו. כולם שווים בפני החוק. לא אתן לנאשם בפלילים לגעת במערכת המשפט, לא אתן למטאפורות של D-9 על בתי המשפט לקבל מקום".
