accessibility-icon
share-icon

מדהים: תוך פחות משבועיים הגיעה ישראל למיליון מתחסנים

מערכת C14

מערכת C14

יז טבת ה'תשפא (01.01.21)

0

like

0

dislike

ראש הממשלה ביקר במתחם החיסונים באום אל-פחם, שם פגש את המתחסן המיליון "הקדמנו את כל העולם ועכשיו אנחנו מקדימים אותם עם קופות החולים המצוינות שלנו"


ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין הגיעו היום (ו') למתחם החיסונים באום אל פחם שם הוכרז המתחסן המיליון נגד נגיף הקורונה. "זאת התרגשות גדולה, אנחנו שוברים את כל השיאים, הבאנו מיליוני חיסונים לישראל".

"הקדמנו את כל העולם ועכשיו אנחנו מקדימים אותם עם קופות החולים המצוינות שלנו" הוסיף נתניהו, "אנו זזים קדימה במהירות עצומה לחיסון כלל האוכלוסייה".

"זריקה קטנה לאדם – צעד ענק לבריאות של כולנו"

כזכור במוצאי שבת לפני כשבועיים היה ראש הממשלה בנימין נתניהו, הראשון לקבל את החיסון ועשה זאת בשידור חי. מיד אחריו התחסן שר הבריאות יולי אדלשטיין.

לאחר שקיבל את החיסון נשא ראש הממשלה הדברים ביקש מהציבור ללכת להתחסן, דבר שנראה כי התקבל בציבור באופן רחב: "אני מרגיש מצוין, לכו להתחסן. אנחנו יוצאים מאפלת הקורונה לאור גדול. אני רוצה להודות שוב לשר הבריאות, למשרד הבריאות ולכל הצוותים הרפואיים: למד"א, למתנדבים ולכולם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News