שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ביקר היום במרפאת "מאוחדת" בקרית ארבע, שהחלה בחיסון האוכלוסיה הזכאית לחיסונים ודיבר על מבצע החיסונים הגדול: "זה השלב החשוב ביותר. מרגע שרוב האוכלוסיה בסיכון תהיה מחוסנת נוכל להתייחס לנגיף אחרת ולומר לו: פוחדים ממך פחות".
עוד הוסיף שר הבריאות כי ימשיכו לחסן עד שכל אזרח ואזרחית בישראל שיחפצו בכך יקבלו את החיסון ונחזור לאותה שגרה "שלא האמנו עד כמה אנחנו מתגעגעים אליה. בעזרת ה' נגיע לא רק לאור בקצה המנהרה אלא לסיום המנהרה וחזרה לשגרה המבורכת".

"בימים האחרונים קיבלנו טלפונים מכמה קופות חולים וראשי רשויות שתוך כמה שעות יפוג תוקף החיסונים שאצלם. באישור משרד הבריאות ניתנה הנחיה לנצל את החיסונים האלו כדי לא לזרוק לפח" מספר שר הבריאות על המתחסנים שהגיעו בסוף היום למרות שהם מחוץ לקבוצת הסיכון. "באותה נשימה ביקשתי להעביר לכל קופות החולים שהמציאות הזאת תצומצם למינימום, כי אין סיבה שמי שבריא וצעיר ניתן לו 2 זריקות לפני שכל האוכלוסיות בסיכון יקבלו. אתם תשמעו פחות מקרים כאלו עכשיו, כי יש כבר מגשים של 100, 200 ו 500 מנות, אז יש פחות סיכון לבלאי".
עוד התייחס אדלשטיין למיקום הביקור בקריית ארבע: "ההתיישבות ביהודה ושומרון היא חוסנה של מדינת ישראל, אנחנו כרגע מחסנים את אלו שהם החוסן של מדינת ישראל".
"זה מבצע מדהים של כל הקופות בכל רחבי הארץ. דין אחד של קרית שמונה, קרית ארבע או קרית גת. מהיום הראשון לא הסכמתי שהמציאות תהיה שנראה בת"א ובירושלים התחסנות ובפריפריה אנשים יחכו. הקמנו מוקדים אחודים של הקופות. זה עובד מצוין. עוזרים אחד לשני. ערבות של עם ישראל במיטבה".
ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן אמר "כבוד גדול עבורינו לארח את יואל אדלשטיין שר הבריאות של מדינת ישראל, המדינה המובילה בעולם במתן החיסונים.

