accessibility-icon
share-icon
יואב בן צור. צילום: דוד כהן פלאש 90
יואב בן צור. צילום: דוד כהן פלאש 90

סגן השר יואב בן צור נמצא חיובי לקורונה

מערכת C14

מערכת C14

טו טבת ה'תשפא (30.12.20)

0

like

0

dislike

בן צור מצטרף לחברי הכנסת יעקב אשר, מיכל שי-ואזן ודוד ביטן שנבדו לאחרונה. נפתחה חקירה אפידמיולוגית


בבדיקה שעשה, סגן השר, יואב בן צור ממפלגת ש"ס, הוא נמצא חיובי לנגיף הקורונה. כך עדכן היום (ד')  קצין הכנסת. "הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות".

בן צור מצטרף לחברי הכנסת יעקב אשר מיהדות התורה ומיכל שי-ואזן מכחול לבן שנדבקו בקורונה לאחרונה, ולחבר הכנסת דוד ביטן שעדיין מאושפז בבית החולים עקב הידבקות בנגיף.

עקבו אחרינו גם ב-Google News