בבדיקה שעשה, סגן השר, יואב בן צור ממפלגת ש"ס, הוא נמצא חיובי לנגיף הקורונה. כך עדכן היום (ד') קצין הכנסת. "הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות".
בן צור מצטרף לחברי הכנסת יעקב אשר מיהדות התורה ומיכל שי-ואזן מכחול לבן שנדבקו בקורונה לאחרונה, ולחבר הכנסת דוד ביטן שעדיין מאושפז בבית החולים עקב הידבקות בנגיף.
