accessibility-icon
share-icon

נתניהו העניק לפולארד תעודת זהות ישראלית: "כמה טוב שבאתם"

מערכת C14

מערכת C14

טו טבת ה'תשפא (30.12.20)

0

like

0

dislike

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל את פניהם של יונתן ואסתר פולארד עם הגעתם לישראל


פולארד נחת הבוקר בנמל התעופה בן גוריון. עורכת דינו, עו״ד ניצנה דרשן-לייטנר מסרה: ״אני נרגשת מאוד מהגעתם של פולארד ורעייתו לישראל. היה מאמץ גדול לשמור את תכנית הגעתם מהתקשורת האמריקאית ולא להודיע דבר עד הגעתם ארצה. שוחחתי איתם לפני נסיעתם והם מאוד נרגשים אחרי 35 שנה להגיע לישראל ולפתוח בחיים חדשים. כמחוייב, בני הזוג יכנסו מייד לבידוד". עוד הוסיפה: "זוהי הזריחה הראשונה של פולארד בירושלים. כולנו תפילה שהכאב והסבל של השנים הארוכות של פולארד בכלא יהיו מאחוריו לעד״.

עקבו אחרינו גם ב-Google News