accessibility-icon
share-icon
משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות | צילום: פלאש 90
משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות | צילום: פלאש 90

בר סימן טוב: "אמרתי שאת החורף נעבור בלי חיסונים - טעיתי" | הריאיון המלא

מערכת C14

מערכת C14

יד טבת ה'תשפא (29.12.20)

0

like

0

dislike


מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, משה בר סימן טוב הגיע לאולפן הסיפור המרכזי ודיבר על מבצע החיסונים, שלדבריו הגיעו מוקדם משחשב: "מופתע לטובה, חשבתי שהחיסונים יגיעו באמתע השנה הבאה" ומוסיף: "זה דבר מדהים שכבר חצי מיליון התחסנו. מבצע החיסונים הוא פעולה מדהימה של מערכת הבריאות והממשלה. אמרתי שאת החורף נעבור בלי חיסונים וטעיתי".

בהתייחס למגעים שהתנהלו בינו ובין חברות החיסונים: "התחלתי את המגעים עם חברת מודרנה כשהם היו חברת סטארט אפ קטנה. הלכנו עם חברה שאף אחת לא הכיר".

על מצב מערכת הבריאות אמר: "ישראל מדינה קטנה אבל נחשבת בבריאות, העולם מסתכל על ישראל." לדבריו: "מערכת הבריאות הישראלית תפקדה מצוין. מי שהיה צריך לקבל טיפול רפואי בשנה האחרונה קיבל אותו יותר טוב מכל מדינה אחרת בעולם. אבל יש צרות אמיתיות במערכת, צריך יותר משאבים, יש שחיקה של אנשים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News