accessibility-icon
share-icon

בנט על המבוי הסתום במו"מ עם סמוטריץ' לריצה משותפת בבחירות: "נצטרך להסכים שנושאי דת ומדינה שמים בצד עד אחרי הטיפול בקורונה"

מערכת C14

מערכת C14

יד טבת ה'תשפא (29.12.20)

0

like

0

dislike

‏יו"ר ימינה נפתלי בנט על המבוי הסתום במו"מ עם סמוטריץ' לריצה משותפת בבחירות: "נצטרך להסכים שנושאי דת ומדינה שמים בצד עד אחרי הטיפול בקורונה. בסוף נרוץ כמפלגה אחת והוא יהיה הסמן היותר ימין עמוק. כשלבני אדם אין לחם, שאר הדברים לא מעניינים".


עקבו אחרינו גם ב-Google News