accessibility-icon
share-icon

עופר שלח: יש לאמץ את המודל הסוציאל דמוקרטי של צפון אירופה

שיראל ללום נהיר

שיראל ללום נהיר

יב טבת ה'תשפא (27.12.20)

0

like

0

dislike

לשאלת אריה גולן מה עמדות הכלכליות של שלח , האם הוא סוציאליסט או קפיטליסט ענה שלח, "הקפיטליזם כהוא מת בטח ובטח הסוציאליזם הקומוניסטי , יש לאמץ גישות חדשות כלכליות , למשל הדוגמה אולי הרדיקלית של הכנסה בסיסית לאזרח שדנים בה בכמה מדינותאני חושב שיש לאמץ את המודל הצפון אירופאי של סוציאליזם דמוקרטי".


עקבו אחרינו גם ב-Google News