accessibility-icon
share-icon
באדיבות המשפחה
באדיבות המשפחה

מכתב הרבנים: "להקים ועדת חקירה חיצונית"

שיראל ללום נהיר

שיראל ללום נהיר

יב טבת ה'תשפא (27.12.20)

0

like

0

dislike

רבנים רבים פנו היום לשר לביטחון פנים בדרישה להקים ועדת חקירה חיצונית לחקר הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל


כמעט שבוע למותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל והיום פונים עשרות רבנים, בניהם רבני ערים וראשי ישיבות, מכל קצוות הקשת, בקריאה לשר אמיר אוחנה, להקים ועדת חקירה חיצונית, לחקור את הרג הנער ואת הנהלים של המפלג לפשיעה לאומנית, בימ"ר ש"י.

במכתבם הסבירו הרבנים את חשיבותה של ועדה חיצונית למשטרה: "יש חשיבות גדולה ביותר להשיב את האמון. אין דרך אחרת לעשות זאת, מלבד הקמת ועדת חקירה חיצונית. ועדת בדיקה משטרתית, או בדיקה נקודתית של מח"ש, אף שהן חשובות, לא ישיבו את אמון הציבור, והנזק הוא של כולנו. אנו פונים אליך להפעיל את סמכותך כשר לביטחון הפנים ולהקים ועדת חקירה חיצונית לבדיקת הנהלים של המפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י."

maximize-image
מכתב הרבנים

בין הרבנים החתומים ניתן למצוא רבני ערים ויישובים ורבנים מהתיישבות בינהם הרב שמואל אליהו רבה של צפת, הרב בן ציון אלגזי ראש ישיבת רמת גן, הרב שמואל דוד רב העיר עפולה, הרב אורי שרקי מירושלים, הרב אליקים לבנון רב השומרון ועשרות רבנים נוספים.

מכתב הרבנים מצטרף למכתב ראשי המועצות ביו"ש שקראו אף הם להקמת ועדת בדיקה חיצונית למקרה הקשה ולמפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י.

עקבו אחרינו גם ב-Google News