לאחר סוף שבוע של טיולים, בעקבות מזג האוויר הנעים, גילו עובדי ויערני קק״ל שהגיעו לפארקים וליערות, שלמרות חלוקת שקיות הזבל והבקשות לאסוף את האשפה, אלה המראות שהביא איתו הבוקר.
צילום: נטע לסקה מזרחי קהילה ויער קק״ל
הישראלים שיצאו לטייל רגע לפני הסגר, השאירו ליכלוך וונדליזם בשמורות הטבע והיערות של ארצנו, למרות המאמצים החוזרים ונשנים של קק"ל לאכוף ניקיון, המטיילים מוכיחים שוב ושוב, שהשמירה על הטבע בארצנו, לא נמצאת בראש סדרי העדיפויות שלהם. כך נראה מהתמונות, שמתפרסמות על ידי קק"ל.
צילום: נטע לסקה מזרחי קהילה ויער קק״ל
בנוסף לכמויות האשפה העצומות, שנשארו בפארקים וביערות קק״ל, תופעה נוספת, שעובדי ויערני קק״ל מתמודדים איתה לאחרונה, היא ונדליזם. לפי עובדי ויערני קק״ל מאזור שפלה והחוף "מטיילים מגיעים לפארקים וליערות, ופורקים עול, מרשים לעצמם, לפגוע בעצים, בחניוני נופש ובמתקני משחק, שמשרתים את קהל המבקרים והנופשים בפארקים וביערות קק״ל".
קרדיט צילום: אלי חן יערן קק״ל
