accessibility-icon
share-icon

יהורם גאון מצטרף לערוץ 20

מערכת C14

מערכת C14

ט טבת ה'תשפא (24.12.20)

0

like

0

dislike

החל מהערב: שדרן הרדיו, האומן וחתן פרס ישראל יהורם גאון מצטרף לערוץ 20 ויגיש ביחד עם עודד מנשה תוכנית מיוחדת לסיכום השבוע.


התכנית "סוגרים שבוע" תשודר החל מהערב, מידי יום ה׳ בשעה 22:30 בערוץ 20 ותתבונן בעין מיוחדת ובסגנון אישיותם של יהורם ועודד על השבוע שחלף והארועים החשובים והפחות חשובים שהיו בו.

יהורם גאון משדר כיום תכנית רדיו שבועית בגלי צהל והגיש במשך שנים תוכניות רדיו וטלויזיה.

גאון מצטרף לגיל ססובר, עירית לינור, אראל סגל ועדן הראל שהצטרפו לאחרונה לערוץ.

עודד מנשה: "לא יכולתי לבקש לעצמי מתנה גדולה יותר מיהורם גאון, איש שעבורי הוא מופת ליצירה ואהבת הארץ".

מנכל ערוץ 20 אבי שמידט מסר: ״זכות גדולה עבורנו ועבור צופי הערוץ שאישיות לאומית כמו יהורם מצטרף לשורותינו. בכל יצירותיו, כתביו ותכניו מבטא יהורם גאון ערכים של יהדות, מורשת, אהבת הארץ, תושביה ונופיה ואלו הם ערכנו שלנו בערוץ".

עקבו אחרינו גם ב-Google News