
מדינת ישראל היא הראשונה בעולם לחסן את אזרחיה נגד קורונה. כבר בשבוע הבא נגביר משמעותית את קצב החיסונים, ברגע שנכניס את בתי החולים לעניין. כך מנצחים את הקורונה! pic.twitter.com/vgD8nk4Gus
— Yuli Edelstein 🇮🇱 יולי אדלשטיין (@YuliEdelstein) December 23, 2020
