accessibility-icon
share-icon
צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90
צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

החל מהשבוע הבא: חיסונים גם בבתי החולים

מערכת C14

מערכת C14

ח טבת ה'תשפא (23.12.20)

0

like

0

dislike

בהנחיית שר הבריאות אדלשטיין, בתי החולים יחסנו את האוכלוסייה החל מהשבוע הבא כדי להגביר את קצב החיסונים


שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הנחה את מנכ"ל משרדו פרופ' חזי לוי לפעול לכך שבתי החולים יחסנו את האוכלוסיה, בנוסף לקופות החולים, כבר מהשבוע הבא. זאת כדי להגביר באופן משמעותי את קצב החיסונים בישראל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News