שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין התחסן יחד עם ראש הממשלה במרכז הרפואי שיבא, ופתח בכך את מבצע "לתת כתף".
בתום קבלת החיסון אמר: "היום הסתכלתי על התאריך – 19 בדצמבר. בתאריך הזה בשנת 1984 התקיים המשפט שלי בברית המועצות בגלל רצוני לעלות לישראל. היום ב 19 בדצמבר 2020 יש לי זכות גדולה להיות שר הבריאות בממשלת ישראל ויחד עם רהמ לפתוח את מבצע "לתת כתף". חברים, יש סיבות לאופטימיות".
