accessibility-icon
share-icon
צילום: לע"מ
צילום: לע"מ

השר אדלשטיין לאחר החיסון: "יש סיבות לאופטימיות"

מערכת C14

מערכת C14

ד טבת ה'תשפא (19.12.20)

0

like

0

dislike


שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין התחסן יחד עם ראש הממשלה במרכז הרפואי שיבא, ופתח בכך את מבצע "לתת כתף".

בתום קבלת החיסון אמר: "היום הסתכלתי על התאריך – 19 בדצמבר. בתאריך הזה בשנת 1984 התקיים המשפט שלי בברית המועצות בגלל רצוני לעלות לישראל. היום ב 19 בדצמבר 2020 יש לי זכות גדולה להיות שר הבריאות בממשלת ישראל ויחד עם רהמ לפתוח את מבצע "לתת כתף". חברים, יש סיבות לאופטימיות".

עקבו אחרינו גם ב-Google News