החיסון ישודר בשידור חי: כאמור, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין יתחסנו ראשונים בישראל הערב מול המצלמות, כדי לעודד את הציבור הישראלי להתחסן נגד נגיף הקורונה.
נתניהו ואדלשטיין יתחסנו הערב, נגד נגיף הקורונה, בבית החולים ״שיבא״ תל השומר. בכך יהיה ראש הממשלה נתניהו מהמנהיגים הראשונים בעולם שיתחסנו נגד נגיף הקורונה.
ראש הממשלה ושר הבריאות, שיפתחו את מבצע החיסונים בישראל, יתחסנו מול המצלמות בשידור חי, זאת במטרה לשמש דוגמה ולעודד את הציבור הרחב להתחסן נגד נגיף הקורונה. את ראש הממשלה ילווה רופאו ד"ר צבי הרמן ברקוביץ'.
מסתמן כי בשלב הראשון יחוסנו כ-250 אלף רופאים ורופאות בבתי החולים ובמרפאות, אחים ואחיות וסטודנטים לסיעוד ולרפואה. כמו כן יתחסנו גם אנשי מד"א וארגוני ההצלה.
במשרד הבריאות אומרים כי גורם הסיכון המשמעותי ביותר לתחלואה ולתמותה מנגיף הקורונה הוא הגיל. כרגע מסתמן שמי שיחוסנו קודם יהיו בני 60 שנה ויותר. קבוצה זו כוללת כ-1.5 מיליון איש.
