נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין יחוסן נגד קורונה ביום ראשון הקרוב, במרכז הרפואי הדסה עין כרם. הנשיא יגיע אל בית החולים כדי לפתוח את מבצע החיסונים של הצוותים הרפואיים ולהצדיע להם על עבודתם האצילית לאורך תקופת ההתמודדות עם הקורונה בכל רחבי הארץ.
ריבלין. יונתן סינדל פלאש 90
