יו"ר הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר מודיע כי יכריז על חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון כפורשת. זאת לאחר שהודיע על הצטרפותה למפלגתו של גדעון סער מוקדם יותר היום: ״אכריז על ח״כ יפעת שאשא ביטון כפורשת. בעצם החלטתה לרוץ ברשימה אחרת היא איבדה את זכותה לייצג את סיעת הליכוד בכנסת״.

משמעות ההחלטה היא כי אם אכן תוכרז שאשא ביטון כפורשת, כדי לקבל את יחידת המימון איתה למפלגתו של סער, תצטרך להתפטר מהכנסת כמו כן. לא תוכל להתמודד ברשימה קיימת אלא רק ברשימה חדשה.
