accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

"הלך הזרזיר אצל העורב" התגובות בליכוד לעזיבת שאשא ביטון

מנחם הלפגוט

מנחם הלפגוט

כט כסלו ה'תשפא (15.12.20)

0

like

0

dislike

החברים בליכוד לא אהבו את פרישתה של חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון מהמפלגה, השרה רגב אף קראה לה להתפטר מהכנסת


חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון הודיעה היום (ג') על עזיבתה את מפלגת הליכוד והצטרפותה למפלגתו החדשה של חבר הכנסת גדעון סער והתגובות מחבריה למפלגה לא אחרו לבוא.

השרה רגב קראה לחברת הכנסת שאשא ביטון להתפטר ולהחזיר את המנדט, עליו לפי דברי רגב עשתה שאשא ביטון: "סיבוב בשביל התועלת האישית שלך".

חבר הכנסת שלמה קרעי נגדיל לעשות והעביר ביקורת גם על שותפה של ביטון, גדעון סער: "אחד הפסיד תבוסה דמוקרטית מפוארת ובעט בבוחריו והשנייה ירקה לבאר ששריינה אותה והכניסה אותה לכנסת. לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב אלא מפני שהוא מינו".

חברת הכנסת אוסנת מארק התייחסה בציניות לעזיבת חברת הכנסת והשוותה את עזיבתה לפרישתו של אהוד אולמרט מהליכוד, "שלום ולא להתראות" סיימה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News