חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון הודיעה היום (ג') על עזיבתה את מפלגת הליכוד והצטרפותה למפלגתו החדשה של חבר הכנסת גדעון סער והתגובות מחבריה למפלגה לא אחרו לבוא.
השרה רגב קראה לחברת הכנסת שאשא ביטון להתפטר ולהחזיר את המנדט, עליו לפי דברי רגב עשתה שאשא ביטון: "סיבוב בשביל התועלת האישית שלך".
יפעת שאשא ביטון – אם נותרה בך טיפת יושרה, התפטרי מיד מהכנסת ותחזירי את המנדט למחנה הלאומי שעליו עשית סיבוב בשביל התועלת האישית שלך. בושה וחרפה.
— מירי רגב (@regev_miri) December 15, 2020
חבר הכנסת שלמה קרעי נגדיל לעשות והעביר ביקורת גם על שותפה של ביטון, גדעון סער: "אחד הפסיד תבוסה דמוקרטית מפוארת ובעט בבוחריו והשנייה ירקה לבאר ששריינה אותה והכניסה אותה לכנסת. לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב אלא מפני שהוא מינו".

מאז פרישתו של אהוד אולמרט הליכוד לא חווה אבידה קשה כל כך כמו העזיבה של שאשא ביטון.
שלום ולא להתראות.
— אוסנת מארק Osnat Mark (@OsnathilaMark) December 15, 2020
אנחנו לא מתערבים לליכודניקים איך הם מחלקים את הקולות ביניהם. pic.twitter.com/qtKUGUxpoI
— Ram Ben Barak 🎗️ (@Ram_Ben_Barak) December 15, 2020
