לפני זמן קצר התקבל דיווח מבית חולים אסף הרופא על אדם שנכנס לבית החולים וירה במטופלת המאושפזת במקום והתאבד. על פי הדיווח, הגבר הגיע על מנת לבקר את אשתו שהייתה מאושפזת במצב קשה במחלקה הנוירוכירורגית. שם שלף אקדח, ירה בה מטווח קצר, ומיד לאחר מכן התאבד. חולה שהיה בחדר הסמוך נשרט ברגלו מקליע שחדר את הקיר
צילום: יונתן זינדל פלאש 90
