accessibility-icon
share-icon

שרת התיירות אורית פרקש-הכהן: "שוחחתי עם שר בריאות על הרחבת הפעילות בים המלח ואילת"

מערכת C14

מערכת C14

כט כסלו ה'תשפא (15.12.20)

0

like

0

dislike

שרת התיירות אורית פרקש-הכהן: "שוחחתי עם שר בריאות על הרחבת הפעילות בים המלח ואילת - שמחה לעדכן שסוכם לדון בקידום ההקלות: ישיבה בפנים במסעדות, אישור כנסים קטנים ופתיחת אטרקציות לפי תו מיוחד".


עקבו אחרינו גם ב-Google News