ראשי//כללימהפיכת התשלום בתחבורה הציבורית: החל מהבוקר ניתן לשלם על נסיעה באוטובוס דרך האפליקציהמערכת C14כט כסלו ה'תשפא (15.12.20)00החל מהבוקר: ניתן לשלם על נסיעה באוטובוס דרך האפליקציה. איל זיו, מנהל הפעילות של "מוביט-פנגו": מדובר במהפכה, לא בכל יום משתנה שיטת תשלום בישראל. היישומון יחשב את תעריפי הנסיעה - שיהיו מוזלים בפריפריה.0כתבו תגובה