accessibility-icon
share-icon

מהפיכת התשלום בתחבורה הציבורית: ‏החל מהבוקר ניתן לשלם על נסיעה באוטובוס דרך האפליקציה

מערכת C14

מערכת C14

כט כסלו ה'תשפא (15.12.20)

0

like

0

dislike

‏החל מהבוקר: ניתן לשלם על נסיעה באוטובוס דרך האפליקציה. איל זיו, מנהל הפעילות של "מוביט-פנגו": מדובר במהפכה, לא בכל יום משתנה שיטת תשלום בישראל. היישומון יחשב את תעריפי הנסיעה - שיהיו מוזלים בפריפריה.


עקבו אחרינו גם ב-Google News