ראשי//כללישר הבריאות אדלשטיין: "אני מקווה שנוכל לחגוג את פסח בלי הגבלות"מערכת C14כח כסלו ה'תשפא (14.12.20)00שר הבריאות אדלשטיין: "אני מקווה שנוכל לחגוג את פסח בלי הגבלות - אנחנו תלויים בנכונות האוכלוסיה. אם יהיו אחזוים גבוהים באוכלוסיה שיתחסנו, אולי נוכל לחזור לסדר פסח כפי שהכרנו, ולדברים נוספים שהקהל שכבר מחוסן לא יהווה סכנה".0כתבו תגובה