accessibility-icon
share-icon

שר הבריאות אדלשטיין: "אני מקווה שנוכל לחגוג את פסח בלי הגבלות"

מערכת C14

מערכת C14

כח כסלו ה'תשפא (14.12.20)

0

like

0

dislike

שר הבריאות אדלשטיין: "אני מקווה שנוכל לחגוג את פסח בלי הגבלות - אנחנו תלויים בנכונות האוכלוסיה. אם יהיו אחזוים גבוהים באוכלוסיה שיתחסנו, אולי נוכל לחזור לסדר פסח כפי שהכרנו, ולדברים נוספים שהקהל שכבר מחוסן לא יהווה סכנה".


עקבו אחרינו גם ב-Google News