accessibility-icon
share-icon

מנדלבליט: "אם הסנגורים של נתניהו ירצו לבוא לדבר, הדלת שלי פתוחה לעסקת טיעון"

מערכת C14

מערכת C14

כח כסלו ה'תשפא (14.12.20)

0

like

0

dislike

היועמ"ש מנדלבליט התייחס היום במפגש שערך ערוץ 7 בנושא יהדות, מוסר ומנהיגות לתיקי נתניהו: "אני איש מקצוע. אם הסנגורים של נתניהו ירצו לבוא לדבר, כמו בכל מקרה אחר, הדלת שלי פתוחה. מבחינתי, התיק הזה יתנהל מהתחלה ועד הסוף, יש אינטרס מובהק בכך...הדלת שלי פתוחה לעסקת טיעון".


עקבו אחרינו גם ב-Google News