accessibility-icon
share-icon
ארכיון | צילום: משה שי פלאש 90
ארכיון | צילום: משה שי פלאש 90

השרים סיכמו: יוקם צוות שיבחן את הפחתת העומסים בנתב"ג

מערכת C14

מערכת C14

כז כסלו ה'תשפא (13.12.20)

0

like

0

dislike


שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב ושר הבריאות יולי אדלשטיין סיכמו היום (ראשון) על הקמת צוות עבודה משותף בראשות מנכ״ל משרד התחבורה עופר מלכה והמשנה למנכ״ל משרד הבריאות פרופ׳ איתמר גרוטו.

הצוות ימליץ על הצעדים הנדרשים לביצוע בנמל התעופה בן גוריון במהלך תהליכי הנוסעים בטיסות היוצאות והנכנסות, במטרה לוודא שמירה קפדנית על הוראות משרד הבריאות בכל רחבי הטרמינל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News