שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב ושר הבריאות יולי אדלשטיין סיכמו היום (ראשון) על הקמת צוות עבודה משותף בראשות מנכ״ל משרד התחבורה עופר מלכה והמשנה למנכ״ל משרד הבריאות פרופ׳ איתמר גרוטו.
הצוות ימליץ על הצעדים הנדרשים לביצוע בנמל התעופה בן גוריון במהלך תהליכי הנוסעים בטיסות היוצאות והנכנסות, במטרה לוודא שמירה קפדנית על הוראות משרד הבריאות בכל רחבי הטרמינל.
