לאחר החתימה עם איש העסקים חאמד בן חליפה, על רכישת כ-50 אחוז מבעלות המועדון, תמורת 300 מיליון שקל, הגיע היום בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג לאימון הקבוצה והתקבל ע"י מחנות האוהדים אלו אשר תמכו במהלך ואלו שפחות ע"י הראשונים חוגג הונף אפילו כאות הערכה למהלך שעשה.
מאות אוהדים הגיעו הבוקר למתחם האימונים בבית וגן בכדי להביע תמיכה במהלך אך גם חברי ארגון "לה פמיליה" המתנגדים לו הגיעו למתחם האימונים והביעו את מחאתם נגד העברת הבעלות לידיו של איש העסקים מאיחוד האמירויות.
"חלק ממאבק היסטורי מה שאנחנו עושים פה היום" אמר משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, בהצהרה הבוקר: "מרגש לראות את התמיכה שאנחנו מקבלים מההקהל שלנו. יש עדיין מיעוט, זה לא סוד, אף אחד לא עוצם עיניים שיש מיעוט גזעני בקהל של בית"ר, אבל אנחנו לא מפחדים ממנו. זו הייתה תצוגת תכלית מהצד האוהב".

השייח, חאמד בן חליפה, אשר נחשב לאחד האנשים המכובדים באיחוד האמירויות, וחלק ממשפחת המלוכה, רכש לאחר משא ומתן ארוך כ-50 אחוז מהבעלות של המועדון, כשההתחייבות להשקעה שלו תעמוד על למעלה מ-300 מיליון ש״ח בעשר השנים הקרובות.

הכסף אשר ייכנס לקופת המועדון ישמש להשקעה בתשתיות, נוער ורכישת שחקנים פוטנציאליים להתפתחות. כמו כן, יוקם דירקטוריון חדש לקבוצה שיכלול גם את בנו של השייח׳, מוחמד בן חאמד בן ח׳ליפה, אשר יהיה נציגו בכל הקשור למועדון.
על פי פרטי העסקה, חוגג יקבל בחזרה את דמי הרכישה (6.7 מיליון יורו), והשאר ישמש לשדרוג מתחם האימונים בבית וגן: "הכסף אשר ייכנס לקופת המועדון ישמש בראש ובראשונה להשקעה בתשתיות, נוער ורכישת שחקנים פוטנציאליים להתפתחות", מסרו מבית"ר.
