accessibility-icon
share-icon
צילום: ינתן זינדל, פלאש 90
צילום: ינתן זינדל, פלאש 90

הפרויקטור הפרופ' נחמן אש לערוץ 20: "המטרה שלנו היא לחסן את מירב האוכלוסייה"

מערכת C14

מערכת C14

כד כסלו ה'תשפא (10.12.20)

0

like

0

dislike


בריאון ל-'הסיפור המרכזי' אמר פרויקטור הקורונה הפרופסור נחמן אש כי ההחלטה שהתקבלה היום בישיבת הממשלה היא החלטה טובה, וכי אם נגיע ל-2500  מאומתים ביום – הריסון המהודק שישנו כעת, יפסק. לדבריו: "הדגל האדום הורם כבר היום".

בהתייחס להגעת החיסונים אמר כי הוא יהיה מהראשונים להתחסן, ומטרתו להביא לכך שמירב האוכלסייה תתחסן. להערכתו הקורונה עתידה להשאר איתנו עוד הרבה זמן אך באם הענות הציבור תהיינה גדולה, אנו נצליח להתגבר ולסיים עם המגפה מהר יותר. לסיכום אומר הפרופסור אש כי אנו רואים את האור בקצה המנהרה

עקבו אחרינו גם ב-Google News