בריאון ל-'הסיפור המרכזי' אמר פרויקטור הקורונה הפרופסור נחמן אש כי ההחלטה שהתקבלה היום בישיבת הממשלה היא החלטה טובה, וכי אם נגיע ל-2500 מאומתים ביום – הריסון המהודק שישנו כעת, יפסק. לדבריו: "הדגל האדום הורם כבר היום".
בהתייחס להגעת החיסונים אמר כי הוא יהיה מהראשונים להתחסן, ומטרתו להביא לכך שמירב האוכלסייה תתחסן. להערכתו הקורונה עתידה להשאר איתנו עוד הרבה זמן אך באם הענות הציבור תהיינה גדולה, אנו נצליח להתגבר ולסיים עם המגפה מהר יותר. לסיכום אומר הפרופסור אש כי אנו רואים את האור בקצה המנהרה
